Ako reklamovať tovar


Odoslanie zásielky kuriérom alebo poštou na adresu:
  • Mailstep hala D2 - Topforsport
    Do Čertous 2760/10
    19300 Praha 9
    Česká republika
  • spätné poštovné hradí zákazník

  • Ak je produkt chybný, ihneď ho pošlite späť a nepoužívajte ho.

Krok 1

Vyplň reklamačný formulár online v prehľade svojich objednávok.
Nezabudni uviesť svoje číslo účtu v tvare IBAN.
Vyplnením formulára získaš číslo tvojej reklamácie.

Krok 2

Zabal tovar do krabice spolu s kópiou faktúry, na ktorú uveď aj číslo reklamácie.
Originálna krabica nie je nutná.
Neprijímame tovar, ktorý je špinavý alebo mokrý.

Krok 3

Balíček odnes na podacie miesto Packety a nadiktuj naše ID 99389678 alebo pošli poštou. Pri zaslaní zásielky cez poštu si poštovné hradí zákazník sám, neposielaj na dobierku.

Krok 4

Dáme ti vedieť e-mailom. akonáhle k nám tovar dorazí.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o výsledku ťa budeme informovať.